Sunday, September 11, 2005


BlibBlibBlib!
Någon spelar DOTT på Nintendo DS!











AHHH!!! Böcker, böcker, böcker.
Jag har precis beställt två böcker från Natural History Museum i London. En med bilder tagna med svepelektronmikroskop och en med djuphavsbilder. Jag längtar!

Men egentligen vill jag vara en sån som har den här serien i min bokhylla:

Fauna Germanica. Die Käfer des Deutschen Reiches. 1908-1916. 5 Band.
2525:-

Jag hittade just jordens mest fantastiska sida.
Stuebers Online Library. Inscannade faksimiler av allsköns gamla standardverk. Bland annat nämnda Fauna Germanica!

4 comments:

Viktorov said...

Jag har avslutat en affär med en på blocket. Får snart en DS. Om han inte skickar skräp istället.

Viktor Öland said...

fick du den jättebilligt?

Lovisienstadt said...

Monochamus sartor var ju lätt sjukast! Antennerna går liksom RUNT - möts och fortsätter...

Bra att du valde blad nr 138.

Viktorov said...

900