Wednesday, October 26, 2005

Bara min enkla lovliv.

Jag sitter här med odiskad disk, opostad post och mår väl som jag förtjänar. Snart ska jag till posten och posta min coolpix till min far, som ska låna den till hans skådarresa ensam till Indien. Sen till microshop och köpa hårddisk och DVD-brännare. Jag skiter i om det är billigare att handla på internet. Jag vill ha dem nu, jag vill ladda ner allt jag förmår och få fortsätta titta på Twin Peaks snart. Katalysatorn för mitt beslut var Annas Twin Peaks-uppsats. Efter två sidor kunde jag inte läsa mer av den. Dels fanns där spoilers, men framför allt är jag inte redo att konkretisera mystiken och förvandla den till ord riktigt än.

1 comment:

Manis said...

Sorry! Jag borde ha varnat. Jag har ingen TP-etikett, nyper i armbågar och sånt när det blir spännande.